tisdag 12 april 2011

utmaningarna sätter igång....

Då så... Oskar har nu accepterat utmaningen så då kör vi......

I och med att Oskar numera jobbar i Stockholm så kommer vi kunna få ordentligt med tid att öva och förbereda oss inför de olika utmaningarna då han bara är nere i Helsingborg ett par gånger i månaden.

Den första, största och mest omfattande tävlingen kommer att pågå konstant samtidigt som de andra utmaningarna:

Fifa utmaningen:
Under hela perioden Oskar bott i Stockholm har vi hållit kontakten genom att spela Fifa (fotbolls tvspel) online  mot varandra.

Som vanligt kan vi inte enas om vem som e bäst, så nu kommer jag uppdatera bloggen med resultat och statistik varje vecka.

Game on.....



6 kommentarer:

  1. 3-1 i Matcher till Oskar är inte en bra start........

    SvaraRadera
  2. Då så... då har vi börjat få upp lite statistik i vänsterkanten också...

    SvaraRadera
  3. Oskar, jag vill bara att du ska veta att oavsett vad Riad säger bakom din rygg så tycker i alla fall inte JAG att du "spelar som en kärring".

    SvaraRadera
  4. Tack Fredrik för upplysningen!!! Jag låter också resultaten berätta sanningen om mitt spel! Benägen att säga att de 3 matcher jag förlorat är för att kunna fortsätta spela mot Riad. Annars kanske han slutar spela Fifa???

    SvaraRadera
  5. Tufft sagt från en kille som haft spelet ett halvår, medan jag vid speltillfällena bara haft det i en vecka!!!!!

    SvaraRadera